WRM bijscholing: NLP tijdens de rijles
Als rij instructeur wil je bijblijven en jouw vakbekwaamheid verder ontwikkelen. Daarom dien je elke 5 jaar voor de vervaldatum van je WRM certificaat de verplichte bijscholing te volgen.
Bij Kaber ben je aan het juiste adres voor de theoretische WRM bijscholing NLP in het verkeer. Deze 2Daagse training wordt gegeven door Stefan Kuperus, bevoegd IBKI docent en (uiteraard) rijschoolhouder. Deze training telt mee voor 4 dagdelen theorie bijscholing.
Het doel van deze training is om de rij instructie die je geeft beter te laten aansluiten bij de manier van leren van de leerling. Een leerling kan bewust of onbewust signalen afgeven, die jij als rij instructeur kunt oppakken om op de juiste wijze les te kunnen geven. Deze 2Daagse training NLP in het verkeer geeft je handvaten om met elke type leerling een succesvolle rij opleiding te doorlopen.
Kun jij één of meer van de volgende vragen met JA beantwoorden?
- Wil jij ook beter aansluiten bij jouw leerlingen en ze opleiden tot verkeersveilige weggebruikers?
- Wil jij ook de juiste vragen kunnen stellen aan de leerling om zo sneller tot de kern te kunnen komen?
- Wil jij ook handvaten aangereikt krijgen waardoor je om kunt gaan met zogenoemde ‘lastige’ leerlingen?
- Vind jij het ook nog niet altijd zo gemakkelijk hoe om te gaan met ouders van leerlingen?
- Wil jij technieken leren die gericht zijn op het veranderen van gedrag en ervaringen van de leerlingen?
Dan ben je bij Kaber aan het juiste adres voor deze theoretische WRM bijscholing NLP in het verkeer! De verplichte WRM bijscholing geeft jou de kans om te groeien als rijinstructeur en daarmee de kwaliteit van jouw rijopleiding te verhogen.
Inhoud
NLP – Neuro Linguïstisch Programmeren – maakt inzichtelijk hoe mensen informatie filteren en verwerken en wat ze daar vervolgens mee doen. NLP bestudeert de structuur van de menselijke ervaring en in het bijzonder die van de communicatie. Ieder mens filtert de werkelijkheid en creëert zo een eigen model van de wereld. Ons brein heeft een uniek systeem om informatie te ontvangen, te ordenen en te representeren. Van hieruit reageren we, maken we keuzes -bewust of onbewust- en nemen we beslissingen.